top of page

ייצור בהתאמה אישית
CUSTOM MADE 

"Make your dreams come true"

 

סטודיו גליפס נושם וחי את עולם האמנות והעיצוב מתוך תשוקה אדירה לחדש, להעז וליצור.

הסטודיו מתמחה בפרויקטים וביצירת אמנות קאסטום מייד אשר מאפשרת את החופש להגשים חלומות קונספטואליים אמנותיים תוך דיאלוג אישי ואינדבידואלי.

התפיסה האומנותית של הסטודיו ניכרת בכל תחום בו אנחנו עוסקים ומייצגת אמירה של סגנון חיים, פילוסופיה עמוקה והלך רוח מנטלי רגשי, יצירתיות, תעוזה, שפה אוניברסלית ועל זמנית אשר לא רק נשארת רלוונטית אלא משתבחת עם קו הזמן.

יצירות האמנות של גליפס מתחדשות תדיר ובקצב מסחרר מתוך תשוקה אדירה ורעב להעז ולחדש תוך פילוסופיית חיים ואמירה אשר מוצאת ביטוי באמצעות היצירה האמנותית. עם זאת, ככל שהיצירה של הסטודיו עוברת אבולוציה, משתבחת ומתעלת על עצמה כל פעם מחדש, הסטודיו אינו מעלה מחירים ודוגל באמנות ברת השגה המשקפת את התפיסה שלנו, להביא יופי ומניפסט עמוק ומרגש לעולם ולהיכנס לבתים ולבבות של אנשים ולא רק לבתיהם של אוליגרכים או בני המעמד העליון.כל חלל / בית הינו ייחודי בפני עצמו, ובכל בית האמנות של גליפס מקבלת אינטרפרטציה ופרשנות ייחודית.

בתוך תמהיל העשייה בסטודיו, ישנה דרישה גוברת ועולה לאותם פריטים בגודל ובמידה שונה, בהתאמה מדויקת אליכם וכן להגשמה של קונספט מיוחד שלכם.

תחום ההזמנות המיוחדות -  נותן מענה התפור למידותיכם, החל מהתאמת היצירות שלנו אליכם ועד לחלומות אמנותיים אותם נוכל להגשים עבורכם תוך שילוב בין הקשבה ודיאלוג עמכם לבין הדיוק , השפה הניכרת למרחוק של גליפס.

 

הפילוסופיה והאידיאולוגיה שעומדת מאחורי הסטודיו והיא הבסיס ליצירה שלנו היא לקפל את הידע הפנומנלי בחומרים לתוך היצירה האמנותית, הפרפקציוניזם והחתירה לחדש ולהמציא את עצמינו מחדש.אבל יצירתיות, תעוזה ואסתטיקה זה לא הכל בסטודיו. מתחת לכל שכבות היופי ואינסוף הסגנונות הויזואליים שהסטודיו כובש, מסתתר הלך רוח אמנותי ומניפסט רגשי עמוק. וכשאתם מגיעים אלינו עם וויז׳ן, חלום או רעיון, ויש חיבור אמנותי, אתם הטריגר שלנו להמציא את עצמינו מחדש ולעלות למעלה, עמכם. מאד חשוב למירב ולצוות שיהיה חיבור אמנותי- רגשי מכיוון שאמנות יכולה להיווצר מתוך תשוקה וקונספט ש״מבעיר״ ומגרה את היוצר. בנוסף, יש לתת את הדעת על כך שבפרויקט קאסטם מייד מושקעות שעות על שעות של עבודה. החל מגיבוש הקונספט וכלה בשעות עיצוב, שעות דיאלוג, הדמיות ובאופן כללי, יצירות אינן רק תוצר של ״קסמים״ אלא של עבודה והשקעה סיזיפית טהורה של הלב, המוח, התכנון, יישום היצירה לייצור וכמובן הייצור קאסטם מייד בפועל תוך חתירה ופרפקציוניזם טהור והמחיר ליצירות או פרויקטים קאסטם מייד שונה ממחירה של היצירות עליהן אנחנו עמלים באופן שוטף ומתחדש תדיר מכיוון שהיא נעשית במיוחד עבורכם וכוללת את כל האמור מעלה. 

 

מעבר ליצירת האמנות על כל היבטיה, בהקשר הוויזואלי, האמנותי, הצורני, החומרי, ובהיבטים של קומפוזיציה, פרספקטיבה, סימטריה, צורה ותוכן, מושקעת מחשבה אדירה על אופטימיזציה של גדלי היצירות כך שיתאימו לחללים רבים ואכן הסטודיו בדרך כלל קולע לגדלים מדויקים לרוב החללים ומעטות הפעמים בהם נדרשים שינויים והתאמות גודל. אבל לעיתים אכן נדרשת התאמת גודל / שינוי גדלים ומידות ואנחנו כאן בשבילכם ובתהליך זה חשוב לנו לתפור ״חליפה מדויקת״ ולתת יחס אישי תוך יצירת הדמיות לאופטימיזציה בחלל שלכם לפני יציאה לייצור קאסטם מיייד. השאלה הנשאלת בסטודיו תדיר היא :

מדוע יש פער במחיר גם על שינוי מידות ? ומדוע אפילו גודל קטן של אותה יצירה עולה יותר? חשוב להבין ולתת את הדעת על כך, שיצירה הנמכרת בסדרות אינה יכולה להיות מתומחרת כיצירה המתוכננת באופן אישי מחדש ועוברת מסלול אישי החל משעות הדמיות, מהייצור ועד לצביעה מיוחדת ומותאמת אישית, מתוך הבנה שברצוננו להעניק לכם את האמנות תפורה בדיוק לפי מידותיכם תוך טיפול ויחס אינדיבידואלי. אנחנו כאן. ממש בשבילכם. להגשמת חלומות מומלץ לדבר עם צוות הסטודיו לשיחה ראשונית ובמיוחד מומלץ עם מירב כשמדובר על רעיונות והגשמת חלומות אמנותיים.

F O L L O W   .   Y O U R   .   A R T

bottom of page